Δημιουργία εργαλείου τεχνικής υποστήριξης (Service desk)
25 Sep 2024

Για την υποστήριξη των αρμόδιων φορέων (competent authorities) που θα εμπλακούν στην υλοποίηση του συστήματος OOTS είτε ως αιτούντες αποδεικτικών, είτε ως πάροχοι αποδεικτικών, υλοποιήθηκε σύστημα τεχνικής υποστήριξης (service desk) προσβάσιμο από την πλατφόρμα OOTSHub.gr.
Πρόσβαση στο εργαλείο τεχνικής υποστήριξης έχουν όλοι οι αρμόδιοι φορείς (Υπουργεία, ΑΑΔΕ κλπ), εμπλεκόμενοι στην υλοποίηση του συστήματος OOTS χρησιμοποιώντας κωδικούς πρόσβασης. Μέσω του εργαλείου οι χρήστες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα, περιγράφοντας το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν (Σύνδεση με Common Services, Σύνδεση με κόμβους eIDAS, Σύνδεση με Intermediary platform, Αναφορά σφάλματος (λογισμικού/ λειτουργίας), Ζήτημα ασφάλεια, Άλλο) με αναφορά στην προτεραιότητα (χαμηλή, μέτρια, υψηλή), ενώ δίνεται δυνατότητα επισύναψης σχετικού αρχείου για καλύτερη περιγραφή του εμποδίου.
Η ομάδα τεχνικής υποστήριξης του ΥΨΔ λαμβάνει ειδοποίηση στην πλατφόρμα διαχείρισης αιτημάτων (backoffice) μετά την καταχώρηση του νέου αιτήματος, αναλαμβάνει την επίλυση του σε επικοινωνία με τον φορέα και «κλείνει» το αίτημα εφόσον ολοκληρωθεί.